Learning Partnership of Small European Wine Areas

Dvoletni projekt je tematsko obravnaval kvaliteto turistične ponudbe v vinskem turizmu, oblikovanje in trženje turističnih produktov in turistične ponudbe ter promocijo celotnega vinorodnega okoliša kot turistične destinacije. Projekt je bil usmerjen v izmenjavo izkušenj in znanj, v seznanitev z načinom dela v drugih evropskih državah, predvsem pa v višjo mobilnost posameznikov in v spreminjanje lastnega dela na temelju znanja, pridobljenega v projektu.
Projekt je prejel tudi nacionalno priznanje Jabolko kakovosti.
VREDNOST CELOTNEGA PROJEKTA in VIŠINA NAŠEGA PRORAČUNA:
Pavšalni zneski po partnerjih, vezani na število predvidenih mobilnosti/14.000 EUR
TRAJANJE PROJEKTA: 1. 10. 2007 – 31. 7. 2009
NAZIV VODILNEGA PARTNERJA TER ŠTEVILO VSEH PARTNERJEV (in seznam partnerjev): Razvojna agencija ROD Ajdovščina, 4
NAZIV PROGRAMA: Evropska komisija – oddelek Izobraževanje in kultura: ”Program Vseživljenjsko učenje – Grundtvig učna partnerstva.” Sofinanciranje je potekalo preko nacionalne agencije CMEPIUS: www.cmepius.si
SPLETNA STRAN:
http://www2.cmepius.si/files/cmepius/userfiles/grundtvig/gradivo/Zbornik_GRU.pdf