Navdihujoče poslovne ideje 2. skupine Poni Goriška

Vstop v podjetništvo zahteva pogum, inovativnost in vztrajnost – te lastnosti so vsekakor prisotne pri udeležencih 2. skupine projekta PONI Goriška. Projekt poteka pod okriljem RRA Severne Primorske in se izvaja na sedežu Regijske razvojne agencije ROD. Enajst nadobudnih posameznikov, ki bodo s septembrom 2024 stopili na samostojno poslovno pot, bo v naslednjih štirih mesecih pod strokovnim mentorstvom razvijalo svoje podjetniške veščine.

 

Udeleženci bodo svoje poslovne ideje nadgrajevali s pomočjo notranjih mentorjev, zunanje mentorice ter strokovnjakov z različnih področij. Na tej poti bodo pridobili novo znanje in ključne veščine, ki jim bodo pomagale na njihovi podjetniški poti. Z inovativnimi idejami in široko podporo bodo premagovali izzive in se približevali uspehu.

Med projekti izstopajo številne ustvarjalne in inovativne poslovne zamisli. Ena izmed teh je projekt slikanja in ilustriranja na dogodkih, kot so poroke, kjer akademska umetnica v živo ustvarja unikatne ilustracije za svate, kar dodaja nepozaben pečat poročnim slavjem. Druga udeleženka prinaša svež pristop k digitalnemu marketingu, saj bo s celovitimi storitvami na področju upravljanja družbenih omrežij in ustvarjanja vsebin pomagala podjetjem graditi prepoznavnost.

Ljubitelje ustvarjanja bo pritegnila trgovina, ki bo ponujala blago in šivalne stroje ter organizirala tečaje, kjer bodo obiskovalci lahko izboljšali svoje šiviljske veščine. Za tiste z bolj sladkim okusom pa bo podjetje s sladicami dodajalo poseben čar dogodkom – od poročnih tort do pisanih otroških slaščic.

Med zanimive projekte spada tudi linija kozmetičnih izdelkov na osnovi vinske trte. Ta inovativna zamisel izkorišča naravne antioksidante in hranilne snovi iz grozdja za izdelavo naravne kozmetike, ki pomlajuje in neguje kožo. S poudarkom na trajnostni embalaži in naravnih sestavinah cilja predvsem na ekološko ozaveščene potrošnike.

V skupini je tudi priznana grafična oblikovalka, ki že vrsto let ustvarja grafične podobe, logotipe in oglaševalske kampanje za mednarodne dogodke, kot so olimpijske igre. Svojo strast želi zdaj prenesti tudi v lokalno podjetniško okolje.

Tokrat smo vam predstavili ideje le nekaterih udeležencev, vendar bomo pred iztekom izvajanja programa PONI predstavili še preostale edinstvene ideje, ki ne izražajo le osebnih strasti, temveč imajo tudi potencial za uspeh na trgu. Program PONI bo udeležencem omogočil, da pridobijo znanje in podporo, potrebno za uresničitev njihovih poslovnih sanj. V prihodnjih mesecih lahko pričakujemo še več navdihujočih zgodb, ki bodo motivirale vse, ki razmišljajo o vstopu v svet podjetništva.

PONI Goriška tako ne ponuja le priložnosti za poslovni uspeh, temveč ustvarja tudi prostor za povezovanje, rast in razvoj naslednje generacije podjetnikov, ki bodo s svojimi idejami bogatili trg in širšo skupnost.