Projekt »GO walking« vzpostavlja krožno pot v dolžni 260 km, ki bo potekala na območju med mestoma Vipava in Oglej.

Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina v okviru SPOT svetovanje GORIŠKA nastopa kot vodilni partner, ki zagotavlja izvajanje celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in MSP, povezovanje različnih institucij in vzpostavljanja partnerstva za spodbujanje podjetništva na lokalni in regionalni ravni.

Glavni cilj projekta je spodbujati razvoj kolesarskega turizma kot oblike trajnostnega gospodarskega razvoja na čezmejnem območju vzdolž kolesarskih povezav Adriabike (Kranjska Gora- Ravenna), D7 (Robič-Jelšane) in FVG3 (»Pedemontana e del Collio«).

Projekt gradi na preteklih izkušnjah in nadalje razvija inovativen model upravljanja, ki temelji na spremljanju čebel, na podlagi katerega se z okoljskega, ekonomskega in družbenega vidika identificirajo najprimernejše in trajnostne kmetijske tehnike.

Operacija Nasmeh in cvet za boljši svet je partnerska operacija, ki je zasnovana z namenom spodbujanja pomena vključevanja ranljivih skupin ter skrbi za naše okolje. 

Projekt GELATOn the ROAD ustvarja prvo evropsko sladoledno cesto, namenjeno promociji in ohranjanju lokalne kulturne dediščine in identitete.

Dostopen in urejen zunanji prireditveni prostor v eni izmed idiličnih vinsko-kulinaričnih vasi Slap, bo postal eden izmed prostorov za gostovanje tradicionalnih vinsko-kulinaričnih, kulturnih ter družabnih dogodkov na območju LAS Vipavska dolina, obenem tudi prostor za druženje vaške mladine, izvajanje krožkov, tečajev in drugih izobraževanj namenjenim različnim generacijam.

Operacija sodelovanja štirih LAS kot sonaravno obravnava tako ekološko, kot tudi biodinamično pridelano hrano ter hrano, predelano iz tovrstnih surovin.

Ključni partnerji operacije so ekološki kmetje (pridelovalci in predelovalci), ki se bodo povezovali z vrhunskimi kuharji. Sodelovanje naštetih bo namenjeno krajšanju dobavnih verig, večji pridelavi in prodaji varne hrane, boljši promociji lokalnih ekoloških surovin in vključevanju le-teh v vrhunsko kulinariko. 

Vsebina operacije LAS Medgeneracijski prenos znanja je nastajala v tesnem sodelovanju vseh partnerjev: vodilnega partnerja LAS Vipavska dolina: RRA ROD Ajdovščina, Občine Vipava in Občine Ajdovščina, na podlagi pristopa »od spodaj navzgor« ter na podlagi analize potreb obeh urbanih središč LAS, Ajdovščine in Vipave.

V operaciji sodelovanja lokalnih akcijskih skupin sodelujeta LAS Vipavska dolina in LAS V objemu sonca, ki bosta skupaj izvajala vse aktivnosti. Prostor znamke Vipavska dolina zaobjema zaokroženo območje vseh šestih občin, ki si v upravnem smislu delijo Vipavsko dolino: Občina Ajdovščina, Mestna občina Nova Gorica, Občina Miren-Kostanjevica, Občina Renče-Vogrsko, Občina…

Operacija bo spremenila pojem mobilnosti in dojemanja prostora v okolju kjer se bodo izvajale. Gre za ambiciozno operacijo povezovanja na območju dvanajstih (12) lokalnih akcijskih skupin in devetindvajset (29) občin med severno in južno mejo države. Aktivnosti bodo nekaterim območjem prinesle edini kolektivni sistem množične mobilnosti.

Namen operacije je, da otrokom in mladostnikom na celotnem območju LAS Vipavska dolina pomagamo pri razvoju ustvarjalnosti in inovativnosti ter veščin podjetnosti in drugih znanj, skratka pridobivanju novih kompetenc.

Partnerstvo v projektu je sestavljeno iz 12 regionalnih razvojnih agencij pod okriljem Spirit Slovenija. S projektom rešujemo problem zelo nepovezanega trenutno obstoječega INVEST okolja v Sloveniji. Podatki, ki že obstajajo so pretežno nekvalitetni, nepopolni in predvsem neažurni. 

Rdeča nit sodelovanja štirih lokalnih akcijskih skupin je revitalizacija izbranih domačih in umetnostnih obrti, ki so v preteklosti pomembno zaznamovale območje v operacijo vključenih LAS in so imele velik vpliv na gospodarski in širši družbeni razvoj

V operacijo je vključeno pet slovenskih lokalnih akcijskih skupin, ki pokrivajo območje Soške fronte in njeno zaledje. V času prve svetovne vojne so območja, ki jih danes zajemajo LAS Dolina Soče, LAS s CILjem, LAS Gorenjska košarica, LAS V objemu sonca in LAS Vipavska dolina imela pomembno vlogo zaledja Soške…

Regijska razvojna agencija ROD je aktivno vpeta v Regionalni razvoj Goriške razvojne regije, ki zaobjema celotno Severno Primorsko (trinajst občin). 

Projekt Inter Bike II je namenjen spodbujanju kolesarjenja kot trajnostne oblike mobilnosti pri vsakodnevnih opravkih ter odkrivanju turističnih znamenitosti čezmejnega območja. 

LAS Vipavska dolina za območje občin Ajdovščina in Vipava je bila ustanovljena 22. 12. 2015 za programsko obdobje EU 2014–2020 kot partnerstvo enakopravnih partnerjev. Partnerji LAS oziroma člani LAS so fizične in pravne osebe.

Namen projekta je bil oblikovati ukrepe, s katerimi bi se izognili negativnim učinkom podnebnih sprememb v kmetijstvu na območju Vipavske doline. Evropska Komisija je s pomočjo instrumenta LIFE podprla projekt ‘Prilagajanje kmetijstva podnebnim spremembam na območju Vipavske doline’

Razvojna agencija ROD Ajdovščina je ena izmed vstopnih točk VEM (VEM točke), ki delujejo pod okriljem Javne agencije RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT Slovenija). Njihova naloga je izvajanje aktivnosti celovitih podpornih storitev na lokalnem nivoju za ciljne skupine. 

Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina že od šolskega leta 2016 naprej izvaja podjetniške krožke na Osnovni šoli Šturje, Osnovni šoli Danila Lokarja Ajdovščina, Osnovni šoli Draga Bajca Vipava in Osnovni šoli Col. Ciljna skupina so učenci 7., 8. in 9. razredov.

RGS Goriške regije je namenjena olajšanju dostopa mikro, malim in srednje velikim podjetjem do kreditov z zmanjšanjem bančnih zahtev za zavarovanje kreditov.

V okviru projekta je bilo na območju Vipavske doline organizirano srečanje projektnih partnerjev, pripravljena je bila baza ponudnikov turističnih produktov in storitev, posnet dokumentarno-promocijski film o Vipavski dolini .

Osnovni namen projekta z akronimom ComSurTour je bil usposabljanje akterjev na področju razvoja in spodbujanja podjetniških iniciativ v okviru trajnostnega podeželskega turizma.

Namen projekta VINCULT je bil omogočiti pobratenja občin, da okrepijo izmenjavo z namenom skupne najdbe praktične rešitve za varovanje in ohranjanje vinorodnih kulturnih krajin.

Glavni namen projekta je bil vzpostaviti mrežo kolesarskih (cestnih) povezav na čezmejnem območju s spremljajočo infrastrukturo in mrežo intermodalnih povezav (od Ravenne v Italiji do Kranjske Gore). 

Strateški projekt iCON, ki je bil usmerjen v povečanje konkurenčnosti mikro, malih in srednje velikih podjetij celotnega območja programa Slovenija – Italija, preko mreženja in trajnega povezovanja med podjetji, centri znanja in organizacijami podpornega okolja.

V okviru projekta sta bila izdelana Lokalna/regionalna analiza stanja na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter Lokalni/regionalni načrt preprečevanja tveganj. Organizirani so bili obiski dobrih praks ter izdelane zgibanke na temo preventivnih ukrepov v primeru poplave, potresa, močne burje in zemeljskega plazu.

Projekt se je izvajal v okviru programa Central Europe in je bil sofinanciran s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj (ERDF). Izziv projekta je bil v razvoju in izvajanju strategije za večjo uporabo obnovljivih virov in skoznjo dodati vrednost razvoju podeželskih območij na trajnosten način. 

Dvoletni projekt je tematsko obravnaval kvaliteto turistične ponudbe v vinskem turizmu, oblikovanje in trženje turističnih produktov in turistične ponudbe ter promocijo celotnega vinorodnega okoliša kot turistične destinacije. 

Osrednji turistično promocijski dogodek Vipavske doline na področju vina in kulinarike, ki vsako leto poteka drugo nedeljo in ponedeljek v maju na Dvorcu Zemono. Na festivalu se predstavljajo najboljši vinarji in ponudniki pridelkov in izdelkov Vipavske doline. 

LAS Zgornje Vipavske doline in Komenskega Krasa za območje treh sosednjih občin – Ajdovščine, Komna in Vipave – je bila ustanovljena kot pogodbeno partnerstvo enakopravnih partnerjev junija 2008. 

Namen projekta je bil izboljšati širšo prepoznavnost vinorodnih območij in vrhunskih vin vzhodne Benečije v Italiji in Vipavske doline. 

V okviru projekta je bila izvedena vrsta pobud za turistični razvoj območij v vzhodni Benečiji ter v Ajdovščini s ciljem povečati pretok turistov tudi izven sezone. Namen projekta je bil spodbuditi okolju prijazen tematski turizem na osnovi zgodovine z vidika arhitekture in okolja.

Projekt je spodbujal sodelovanje na področju skupnega oblikovanja in trženja produktov, razvoja zaokroženih turističnih območij ter izmenjavi znanj in dobrih praks, kar je pripomoglo h krepitvi odnosov in pozitivno vplivalo na enakomeren razvoj celotnega čezmejnega območja.

Projekt je nastal z namenom izboljšanja stanja kmetijskih gospodarstev in spodbujanja konkurenčnosti kmetijstva na osnovi načel trajnostnega in sonaravnega razvoja v skladu z okoljevarstvenimi usmeritvami.

Namen projekta je bil oblikovati pilotni kulturno-turistični program na vključenem območju, ki bi obiskovalca popeljal v odkrivanje utrjenih naselij in gradov ter kulturni turizem povezal z okušanjem lokalnih vin. 

Osnovni namen projekta je bil dvigniti stopnjo prepoznavnosti območja Zgornje Vipavske doline kot turistične destinacije. V sklopu projekta je nastala celostna grafična podoba Vipavske doline za lažje pozicioniranje razvijajoče destinacije na trgu turističnih destinacij.

Razvojna agencija ROD je v začetku septembra 2004 v soglasju s svojimi ustanovitelji uspešno pripravila vlogo na nacionalni javni razpis takratnega Pospeševalnega centra za malo gospodarstvo (PCMG) za vzpostavitev in delovanje podeželskega razvojnega jedra (PRJ) v Vipavi.

Glavni namen projekta je bil vzpostavitev mreže majhnih obmejnih vinorodnih območij EU s ciljem dviga prepoznavnosti teh vinorodnih območij in vin v mednarodnem okolju.