Na Regijski razvojni agenciji ROD Ajdovščina smo tudi letošnje leto začeli s spodbujanjem razvoja kompetenc podjetnosti in kreativnosti od malih nog naprej. Otroci so risali sanjske stroje, dijaki pa so predstavljali podjetniške ideje. Za uveljavljene podjetnike je na voljo več delavnic, ki jih organizira SPOT Svetovanje Goriška, tokrat se boste lahko podučili o prodajni odličnosti. Za partnerstvo LAS Vipavska dolina pa se je začelo novo programsko obdobje s potrjeno Strategijo lokalnega razvoja za območje občin Ajdovščina in Vipava.
START-UP IZZIV POPRI IN POBUDA MYMACHINE
Na Regijski razvojni agenciji ROD Ajdovščina v okviru različnih projektov spodbujamo razvoj kompetenc podjetnosti in kreativnosti od malih nog naprej.
Več kot 200 dijakov je od ponedeljka, 15. januarja do četrtka, 18. januarja razvijalo svoje ideje na podjeten način v okviru intenzivnih delavnic Startup izziv POPRI, ki ga je organiziral Primorski tehnološki park v sodelovanju z Regijsko razvojno agencijo ROD Ajdovščina. Dogodek je simultano potekal na lokacijah v Ajdovščini, Kopru, Idriji in Tolminu.
Startup izziv POPRI je tridnevni dogodek, na katerem se mladi naučijo, kako z metodami vitkega podjetništva tehnološke in družboslovne ideje hitro in učinkovito spremeniti v uporabne izdelke, storitve in poslovne rešitve. S pridobljenim znanjem se bodo dijaki lahko prijavili na nacionalno tekmovanje v podjetniških idejah mladih – POPRI, prijave na tekmovanje zbirajo do 14.2.2024 do 12.00.
Dijaki so v četrtek javno predstavili pripravljene podjetniške ideje v obliki »pitcha« – petminutne predstavitve pred podjetniško komisijo. Namen podjetniških delavnic je mlade seznaniti s procesom razvoja novih idej, uporabe metod in orodij, ki omogočajo učinkovito lansiranje novih izdelkov na trg ter razvoj splošnih poslovno-podjetniških znanj in veščin.
Skupaj s predstavniki Garaže pa smo v preteklem tednu prisluhnili tudi idejam naših najmlajših, ki so risali sanjske stroje v okviru pobude MyMachine. Učenci podružničnih šol Vrtovin, Skrilje, Lokavec in Vipavski Križ so za probleme, ki so jih zaznali v okolju, iskali rešitve in nam jih tudi predstavili. Otroci, ki rišejo sanjske stroje, se za en dan prelevijo v vlogo inovatorjev in pobudnikov sprememb ter nas že vrsto let navdušujejo.
PRODAJNA ODLIČNOST
Si želite spoznati zakonitosti prodajnega procesa, osvojiti učinkovite tehnike prodaje in zaključiti več poslov? Pridružite se nam na delavnici Prodajna odličnost, ki bo potekala v torek, 30.1.2024 od 9.00-12.00 ure v veliki sejni sobi na OOZ Ajdovščina.
V okviru delavnice bomo spoznali prodajni in nakupni proces ter se naučili, kako upravljati odnose s strankami. Zanimalo nas bo, kako privabiti stranke do nakupne odločitve ter kako skrbeti za stranko pred, med in po sami prodaji.
Naučili se bomo, kako se pripraviti na prodajni sestanek, pripraviti učinkovito prodajno predstavitev ter kako predstaviti svoje rešitve skozi oči uporabnika in kako obravnavati ugovore strank.
Ključno pa je povečanje donosnosti poslovanja z zaključevanjem čim večjega števila poslov. Za uspešno zaključen proces so potrebni različni pogoji, med katerimi je najpomembnejša odločnost. Na delavnici bomo usvojili 7 zmagovalnih tehnik zaključevanja, ki stranko prepričajo, da stori še zadnji in najpomembnejši korak in se odloči za nas.
Predavala nam bo Mateja Milost, ki že 28 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 500 domačim in tujim podjetjem. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko petdesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji in razvojnih projektov. Mateja je tudi predavateljica na Poslovno-tehniški fakulteti, Univerze v Novi Gorici, kjer je nosilka predmetov Marketinške strategije in Ekonomika podjetja. V številnih slovenskih podjetjih, bankah, zavarovalnicah in kompetenčnih centrih vodi izobraževanja s področja trženja, vodenja in komuniciranja. Njena izobraževanja in svetovanja dosegajo odlične evalvacijske ocene. Mateja je tudi znanstvena direktorica Slovenskega izobraževalnega konzorcija Slov.I.K.
Več informacij in prijavo dobite tukaj.
LAS VIPAVSKA DOLINA SE VESELI ODOBRITVE STRATEGIJE LOKALNEGA RAZVOJA IN 1,3 MIO EUR ZA IZVAJANJE PROJEKTOV
Strategija lokalnega razvoja za Lokalno akcijsko skupino Vipavska dolina za programsko obdobje 2021 – 2027, ki jo je Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina pripravljala skupaj z deležniki, je bila izdelana konec lanskega julija. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj sta z izdano odločbo sredi letošnjega januarja potrdili ključni dokument, ki območju LAS Vipavska dolina predstavlja osnovo za koriščenje sredstev dveh evropskih skladov (Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja/EKSRP in Evropski sklad za regionalni razvoj/ESRR) preko skupnega mehanizma »lokalni razvoj, ki ga vodi skupnost« (CLLD/LEADER). Strategija se bo izvajala preko dveh ukrepov, 1. Dvig kakovosti bivanja in 2. Dvig dodane vrednosti lokalnim produktom in storitvam, ki naslavljata 28 izpostavljenih potreb. Iz sklada ESRR bo za projekte na voljo dobrih 700 tisoč evrov, iz sklada EKSRP pa nekaj manj kot 600 tisoč evrov.
Lanskega decembra je Vlada RS potrdila nacionalno uredbo, ki predpisuje pravila izvajanja strategije. Ta prinaša precej sprememb glede na prejšnje programsko obdobje, med drugim drugačne definicije projektov, po novem je tudi DDV upravičen v okviru pravil s področja davčne zakonodaje, možna bodo predplačila, podpora se bo dodeljevala po poenostavljenih oblikah stroškov, itd.
Z izdano odločbo je Regijska razvojna agencija ROD v vlogi vodilnega partnerja LAS Vipavska dobila zeleno luč za pripravo lokalnih pravnih podlag za izbor projektov. V prihodnjih mesecih bodo organizirane tudi delavnice za potencialne prijavitelje projektov. Vabljeni k spremljanju objav.
Prispevki info.ROD so mesečno objavljeni na spletnem portalu Lokalne Ajdovščina.