PODJETNIŠKE VEŠČINE ZA USPEŠEN START: UDELEŽENCI PROGRAMA PONI GORIŠKA KORAKAJO PROTI URESNIČITVI SVOJIH POSLOVNIH IDEJ

Program Podjetno nad izzive (PONI Goriška) je vstopil v odločilno fazo, v kateri enajst udeležencev intenzivno razvija ključne kompetence za uspešen podjetniški zagon. Po dveh mesecih izobraževanja, ki vključuje strokovna predavanja, praktične delavnice in individualno mentorstvo, se prihodnji podjetniki vse bolj približujejo uresničitvi svojih poslovnih vizij.

Program, ki poteka na Regijski razvojni agenciji ROD Ajdovščina v sodelovanju z vodilno agencijo RRA Severne Primorske, udeležencem omogoča celovit vpogled v različne vidike sodobnega poslovanja. Od začetka septembra so se intenzivno posvečali pripravi poslovnega načrta – temeljnega dokumenta vsakega uspešnega podjetja.

Od teorije do prakse

Udeleženci so si v dosedanjem poteku programa pridobili znanja s področij, ki so ključna za uspešen podjetniški start. Naučili so se analizirati tržne priložnosti, prepoznavati potrebe potencialnih kupcev ter oblikovati učinkovite prodajne in trženjske strategije. Posebna pozornost je bila namenjena digitalnemu trženju – predavanja o uporabi spleta in socialnih omrežij so jih opremila z znanji za učinkovito spletno promocijo, ki je v današnjem poslovnem svetu nepogrešljiva.
Finančna pismenost predstavlja enega ključnih stebrov programa. Udeleženci so se seznanili z osnovami računovodstva in financ, kar jim omogoča boljše razumevanje finančnega upravljanja in zagotavlja trdne temelje za dolgoročno stabilnost njihovih prihodnjih podjetij.

Pot do prepoznavne blagovne znamke

V prihajajočih tednih bodo udeleženci svoje znanje nadgradili še na več področjih. Čaka jih spoznavanje z oblikovanjem celostne grafične podobe, kjer bodo raziskali, kako vizualna identiteta vpliva na prepoznavnost in kredibilnost blagovne znamke. Naučili se bodo priprave komunikacijske strategije za gradnjo trajnih odnosov s strankami, delavnica o javnem nastopanju pa jih bo pripravila na samozavestno predstavitev lastnih projektov pred investitorji in poslovnimi partnerji.
Rdeča nit programa je razvoj minimalno sprejemljivega produkta (MVP), ki udeležencem omogoča hitro in stroškovno učinkovito testiranje njihovih poslovnih idej na realnem trgu.

Mentorstvo kot ključ do uspeha

Pomemben del programa predstavlja individualno mentorstvo. Notranji in zunanji mentorji udeležencem zagotavljajo strokovno podporo pri vsakem koraku – od začetnega oblikovanja poslovne ideje, preko razvoja minimalnega produkta, do priprave prodajne strategije in načrta komuniciranja s strankami. Ta personaliziran pristop se izkazuje za neprecenljiv, saj udeležencem pomaga premostiti začetne negotovosti ter ustvariti trdne temelje za kasnejši uspeh.
“Preko raznolikosti vsebin in individualnega mentorstva udeleženci pridobivajo ne le teoretično znanje, temveč tudi praktične veščine, samozavest ter sposobnost povezovanja teorije s prakso,” pojasnjujejo organizatorji programa.

Proti zaključku z jasno vizijo

Program PONI Goriška, ki se bo v Ajdovščini zaključil konec decembra, se uveljavlja kot učinkovita odskočna deska za vse, ki želijo svoje podjetniške ideje preoblikovati v uspešne poslovne projekte. V preostalih tednih bodo udeleženci svoje koncepte še dodatno izpilili, skupaj z mentorji pa pripravili konkretne izvedbene načrte za vstop na trg.
Za prihodnje podjetnike iz Goriške regije se tako obetajo konkretni rezultati večmesečnega intenzivnega izobraževanja – pripravljeni bodo stopiti na zahtevno, a obetavno podjetniško pot z jasno strategijo in potrebnimi orodji za uspeh.