Program Podjetno nad izzive (PONI Goriška) vstopa v ključno fazo, kjer udeleženci poglabljajo svoje znanje in razvijajo ključne kompetence za uspešno podjetniško pot. Skozi številna predavanja in praktične delavnice so v zadnjem obdobju pridobili vpogled v različne vidike poslovanja. Program se izvaja na Regijski razvojni agenciji ROD Ajdovščina v sodelovanju z vodilno partnerko projekta RRA Severne Primorske.
Enajst udeležencev programa PONI se je v obdobju od začetka septembra poglobljeno ukvarjalo s pripravo poslovnega načrta, ki je temelj vsakega uspešnega podjetja. Učili so se, kako analizirati trg, razumeti potrebe potencialnih kupcev in oblikovati strategije za učinkovito prodajo in trženje. Predavanja o uporabi spleta in socialnih omrežij so udeležence usposobila za učinkovito digitalno promocijo. S področja oblikovanja celostne grafične podobe pa so spoznali, kako vizualna identiteta vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Prav tako so se srečali z osnovami računovodstva in financ, kar jim omogoča boljše razumevanje finančnega upravljanja, ki je ključno za dolgoročno stabilnost podjetja.
V nadaljevanju jih čaka še priprava načrta za komuniciranje s strankami, kar jim bo pomagalo pri grajenju trajnih odnosov s kupci in delavnica o javnem nastopanju, ki jih bo pripravila na samozavestno predstavitev. Ves čas gradijo na znanju priprave in oblikovanju minimalno sprejemljivega produkta (MVP), ki jim bo omogočal hitro testiranje njihovih idej na trgu.
Mentorji, tako notranji kot zunanji, v programu PONI udeležencem ves čas stojijo ob strani. Z njihovo strokovno pomočjo udeleženci premagujejo izzive, se učijo reševanja težav in oblikovanja strategij, ki jih vodijo k uresničitvi svojih idej. Mentorji jim zagotavljajo podporo pri vsakem koraku – od razvoja poslovne ideje, izdelave minimalno sprejemljivega produkta, do priprave strategije za prodajo in komunikacijo s strankami. Ta individualna podpora je neprecenljiva, saj udeležencem pomaga premostiti začetne negotovosti in ustvariti trdne temelje za uspeh.
Da bi teorijo povezali s prakso, so udeleženci v preteklem tednu obiskali podjetji Arctur in Spintec, kjer so njuni lastniki delili svojo podjetniško pot. Razkrili so začetne izzive, kot so iskanje tržnih priložnosti in prilagajanje hitrim spremembam ter predstavili sodobne pristope, s katerimi ohranjajo konkurenčno prednost. Ti obiski so bili vir navdiha in dragocenih praktičnih nasvetov za udeležence, ki se pripravljajo na vstop na trg.
Preko raznolikih predavanj, mentorstva in obiskov podjetij udeleženci pridobivajo ne le znanje, temveč tudi samozavest ter zmožnost povezovanja teorije s prakso. Program PONI Goriška, ki se bo na lokaciji v Ajdovščini zaključil konec decembra, se izkazuje kot neprecenljiva odskočna deska za vse, ki želijo svoje ideje preoblikovati v uspešne poslovne projekte. V prihodnjih tednih bodo udeleženci svoje poslovne ideje še dodatno izpopolnjevali, z mentorji pa bodo pripravili načrte za njihovo uresničitev.