Projekt GELATOn the ROAD se predstavlja na spletu!

Projekt GELATOn the ROAD, ki se je pričel izvajati z začetkom aprila letos je že v polnem teku. Medtem ko je do sedaj projektno delo potekalo bolj v ozadju, saj je pred implementacijo projektnih aktivnosti potrebno izvesti veliko nalog, ki jih navzven ni videti, pa smo pred dvema dnevoma na 63. mednarodnem sejmu sladoleda v italijanskih Dolomitih organizirali prvi večji dogodek za odprto javnost. Konferenco z naslovom »GELATOn the ROAD: Kako Evropska unija podpira in promovira obrtni sladoled? Osrednja vloga sladoledarjev pri oblikovanju Evropske ceste sladoleda.« je organiziral vodilni partner Longarone Fiere Dolomiti, pri izvedbi pa smo sodelovali vsi partnerji, saj je vsak izmed nas predstavil vlogo sodelujoče organizacije v projektu.

Letos je bil koncept sejma nekoliko spremenjen. V drugem dnevu je bil namreč odprt za strokovno javnost, kar pomeni, da je bil dogodek, ki smo ga organizirali, namenjen točno določeni publiki: proizvajalcem obrtniškega sladoleda, ponudnikom sladoledarske opreme in surovin, torej strokovni javnosti, s katero projektni partnerji sodelujemo v tej fazi projekta.

V okviru sejma smo si ogledali naprave za izdelavo obrtniškega sladoleda, ki so nam jih tudi predstavili. Tehnološki postopki in surovine za izdelavo obrtniškega sladoleda so namreč precej drugačni od procesa izdelave industrijskega sladoleda. Izkoristili smo priložnost in prisluhnili postopku izdelave obrtniškega sladoleda, ponudili pa so nam tudi možnost laičnega okušanja in ocenjevanja obrtniških sladoledov, ki so jih izdelali mladi sladoledarji. Projektni partner UNITEIS iz Nemčije, ki se je sejma udeležil tudi kot samostojni razstavljavec, saj združuje preko 1000 ponudnikov obrtniškega sladoleda, nam je predstavil okus, ki so ga izbrali za okus sezone 2024: lešnikov sorbet.

Poleg konference smo projekt GELATOn the ROAD predstavljali tudi s projektno stojnico, kjer so lahko obiskovalci dobili vse podatke o projektu in njegovih aktivnostih.