Datum objave: 16. 11. 2023
Iščemo sodelavca/ko:
- za delo na projektu Krepitev čezmejnega inovativnega sistema za izboljšanje biotske raznovrstnosti z monitoringom čebel, Akronim projekta BEE2GETHER, za čas trajanja projekta t. j. do 31. 8. 2025,
- z doseženo naslednjo stopnjo izobrazbe:
- najmanj specializacija po višješolski izobrazbi (VII/1) po prejšnjem sistemu ali
- visokošolska strokovna izobrazba (VII/1) po prejšnjem sistemu oziroma
- najmanj visokošolska strokovna izobrazba prve bolonjske stopnje (6/2) po bolonjskem programu ali
- univerzitetni program prve bolonjske stopnje (6/2) po bolonjskem programu, ekonomske ali druge ustrezne družboslovne ali naravoslovne smeri,
- z usposobljenostjo za delo z računalnikom,
- z višjo ravnjo znanja angleškega jezika.
Zaželjeno je, da imaš:
- digitalne kompetence nivoja samostojni uporabnik,
- izkušnje z vnosom v aplikacijo 4PM,
- poznavanje orodij MS Office, orodij socialnih medijev, orodij za objave na spletnih straneh (WordPress),
- vozniški izpit kategorije B in lastno vozilo.
Pričakujemo, da:
- imaš rad/a stalne izzive in dinamiko pri svojem delu,
- si samostojen/a pri svojem delu, proaktiven/a, iznajdljiv/a, vztrajen/a in odgovoren/a,
- razumeš poslovno logiko,
- imaš sposobnosti in pripravljenosti ugotoviti ter razumeti želje deležnikov, agencije in ustrezno ukrepati,
- gledaš na življenje in situacije pozitivno,
- prevzemaš iniciativo,
- stremiš k razvoju in izboljšavi produktov in procesov,
- tvoje rešitve omogočajo varnejše, učinkovitejše ali lažje opravljanje dela.
Podrobnejši opis delovnega mesta:
Samostojno vsebinsko, strokovno in administrativno-tehnično delo na projektu.
Delovne naloge bodo obsegale:
- svetovalne naloge
- poznavanje in upravljanje finančnih in drugih shem ter upravljanje lokalnih partnerstev po nalogu direktorja,
- priprava poročil po nalogu direktorja,
- izvajanje svetovanja in informiranja ciljnih javnosti,
- koordiniranje razvojnih aktivnosti po nalogu direktorja na območju občin ustanoviteljic,
- sodelovanje in povezovanje z domačimi in tujimi institucijami,
- organiziranje in izvajanje tržne dejavnosti javnega zavoda,
- priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv po nalogu direktorja,
- ostale naloge
- vodenje arhiva delovnega področja po nalogu direktorja,
- priprava informacij za ciljne javnosti in ažuriranje področnih spletnih strani,
- izvajanje ostalih administrativno-tehničnih nalog,
- izvajanje drugih zahtevnih nalog določenih v letnem programu dela in po nalogu direktorja.
Prijava mora vsebovati motivacijsko pismo, življenjepis, dokazilo o doseženi stopnji izobrazbe, dokazilo o znanju tujega jezika in opis dosedanjih delovnih izkušenj.
Nepopolnih in pomanjkljivih prijav v izbirnem postopku ne bomo upoštevali.
Neizbrani kandidati bodo o izbiri obveščeni po elektronski pošti najkasneje v osmih dneh po zaključenem postopku.
Informacije o prostem delovnem mestu oziroma o izvedbi javne objave dobite na telefon: 05 365 36 00.
Način prijave kandidatov: Kandidati lahko pošljejo prijavo v elektronski obliki na naslov: elizabeta.valic@rra-rod.si do vključno 21. 11. 2023 do 23:59 ure.
Delovno mesto je objavljeno na spletni strani Regijske razvojne agencije ROD Ajdovščina ter na spletni strani Zavoda RS za zaposlovanje.