Osnovni namen projekta je bil dvigniti stopnjo prepoznavnosti območja Zgornje Vipavske doline kot turistične destinacije. V sklopu projekta je nastala celostna grafična podoba Vipavske doline za lažje pozicioniranje razvijajoče destinacije na trgu turističnih destinacij.
Trajanje projekta:
oktober 2004–september 2005
Partnerstvo:
Vodilni partner: Razvojna agencija ROD, Italijanski partner: S.K.P. društvo »Frančišek B. Sedej«, Števerjan
Vrednost projekta
49.863 EUR (Višina donacije PHARE)
Opis projekta:
Osnovni namen projekta je bil dvigniti stopnjo prepoznavnosti območja Zgornje Vipavske doline kot turistične destinacije. V sklopu projekta je nastala celostna grafična podoba Vipavske doline za lažje pozicioniranje razvijajoče destinacije na trgu turističnih destinacij. Vzpostavljen je bil tudi spletni večjezični informacijski portal destinacije, ki je bil prenešen v upravljanje TIC–u Ajdovščina in TIC–u Vipava ter tiskana promocijska brošura območja, t. i. imidž, v treh jezikovnih različicah. Preko izdelane analize območja je bil pripravljen tudi predlog možnega modela organiziranosti menedžmenta turistične destinacije v nastajanju.