PRO.VITE Tourist promotion of the reclamation and rural building routes in the cross border are

Namen projekta je bil izboljšati širšo prepoznavnost vinorodnih območij in vrhunskih vin vzhodne Benečije v Italiji in Vipavske doline. Promocija se je izvajala v beneških restavracijah, Razvojna agencija ROD Ajdovščina pa je skupaj s sodelavkami ajdovskega in vipavskega TIC–a ter vipavskimi vinarji izvedla dvodnevno promocijo Vipavske doline skupaj s pokušnjami vipavskih vin na vzpostavljeni info točki na mednarodnem letališču Marco Polo v Benetkah.
VREDNOST CELOTNEGA PROJEKTA in VIŠINA NAŠEGA PRORAČUNA:
241.000,00 EUR, Razvojna agencija ROD ni imela lastnega proračuna v projektu
TRAJANJE PROJEKTA: 1. 11. 2006–31. 3. 2008
NAZIV VODILNEGA PARTNERJA TER ŠTEVILO VSEH PARTNERJEV (in seznam partnerjev): Consortium “Venezia Wine Forum” (Pramaggiore), vseh partnerjev: 3
NAZIV PROGRAMA: Program pobude skupnosti Interreg III A, Slovenija-Italija 2000–2006