Dvoletni projekt je tematsko obravnaval kvaliteto turistične ponudbe v vinskem turizmu, oblikovanje in trženje turističnih produktov in turistične ponudbe ter promocijo celotnega vinorodnega okoliša kot turistične destinacije.
Trajanje projekta:
1. 10. 2007 – 31. 7. 2009
Partnerstvo:
Razvojna agencija ROD Ajdovščina
Vrednost projekta:
Pavšalni zneski po partnerjih, vezani na število predvidenih mobilnosti/14.000 EUR
Opis projekta:
Dvoletni projekt je tematsko obravnaval kvaliteto turistične ponudbe v vinskem turizmu, oblikovanje in trženje turističnih produktov in turistične ponudbe ter promocijo celotnega vinorodnega okoliša kot turistične destinacije. Projekt je bil usmerjen v izmenjavo izkušenj in znanj, v seznanitev z načinom dela v drugih evropskih državah, predvsem pa v višjo mobilnost posameznikov in v spreminjanje lastnega dela na temelju znanja, pridobljenega v projektu.
Projekt je prejel tudi nacionalno priznanje Jabolko kakovosti.
Naziv programa:
Evropska komisija – oddelek Izobraževanje in kultura: ”Program Vseživljenjsko učenje – Grundtvig učna partnerstva.” Sofinanciranje je potekalo preko nacionalne agencije